Regulamin

 

  1. Informacje o sprzedawcy

Marlena Sztamborska

  1. Kazimierza Odnowiciela 21

02-496 Warszawa

Tel. 530 912 573

NIP 5223187179

REGON: 386615107

 

Nr konta bankowego potrzebny do wykonania zapłaty po zakupach:

78 2530 0008 2016 1067 7102 0001

Dane do płatności z konta zagranicznego:

IBAN: PL78 2530 0008 2016 1067 7102 0001

Kod BIC SWIFT: NESBPLPW


  1. Zamówienia
    Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.paletro.pl lub drogą mailową na adres marlena@sztamborskakursy.pl. Nie ma możliwości składania zamówień telefonicznie. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje informację o przyjęciu do realizacji wraz z numerem zamówienia na podany w formularzu adres e-mail. Brak takiego maila oznacza, że najprawdopodobniej został podany zły adres lub zamówienie zostało złożone niepoprawnie. W tym przypadku należy złożyć zamówienie ponownie. Wszystkie zamówienia złożone w Sklepie realizowane są w dni robocze.

 

Sklep nie bierze odpowiedzialności za zwłokę w realizacji zamówienia spowodowaną błędnie podanymi danymi kupującego (np. nr telefonu, błędny adres lub adres e-mail).


Na wpłaty czekamy 3 dni robocze, po tym czasie zamówienie zostanie odrzucone. Jeśli z przyczyn niezależnych wpłata miałaby się opóźnić prosimy o stosowną informację na maila marlena@sztamborskakursy.pl.

 

Zamówienia realizujemy na terenie Polski. Istnieje możliwość wysyłki zagranicznej tylko po uprzednim ustaleniu kosztów wysyłki z obsługą sklepu internetowego lub w cenie 58 zł na terenie UE.

 

  1. Faktury VAT
    Zakupy dokonane w sklepie dokumentowane są paragonem lub fakturą bez VAT w zależności od życzenia klienta.

  2. Zmiany w zamówieniach
    Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu przed wysłaniem przesyłki pisząc maila na adres marlena@sztamborskakursy.pl.

 

  1. Ceny
    Ceny produktów w sklepie podane są w złotych polskich w cenie brutto.

 

  1. Czas realizacji zamówień

Zamówienia /okres pandemii/  realizowane są w terminie 1-14 dni roboczych licząc od momentu przyjęcia zamówienia. Czas realizacji zamówienia przy płatności z góry, rozpoczyna się od chwili, gdy pełna kwota za zamówienie wraz z opłatą za przesyłkę zostanie zaksięgowana na koncie firmy “Marlena Sztamborska”. W przypadku gdy czas realizacji zamówienia nie został przekroczony, a Klientowi zależy na wcześniejszej wysyłce, Sklep może wysłać dostępne produkty po uiszczeniu dodatkowej opłaty za koszt przesyłki. Większa część artykułów znajduje się w naszych magazynach, jednak zdarza się, że towar musi zostać dowieziony od współpracujących z nami dostawców, wówczas czas realizacji może się wydłużyć. W takiej sytuacji Klient zostaje poinformowany e-mailem lub telefonicznie. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia zostały skompletowane i wysłane jak najszybciej.

 

Sytuacją wyjątkową jest przedsprzedaż, która trwa od 23 listopada 2020 do 6 grudnia 2020. Zamówione paczki zostaną spakowane i nadane po tym terminie.

 

  1. Sposób doręczenia przesyłki
    Zakupione artykuły dostarczamy najczęściej za pośrednictwem paczkomatów Inpost, jednak każda forma wysyłki jest możliwa w zależności od potrzeb klienta. Dlatego forma wysyłki musi zostać uzgodniona w trakcie składania zamówienia. Staramy się by czas realizacji dostawy stanowiły 1-2 dni robocze, jednak z przyczyn niezależnych od nas (takich jak wydłużenie czasu dostawy przez firmę kurierską) czas dostawy może się wydłużyć. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

    9. Akceptowane formy płatności
    Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

– płatność z pomocą systemu Przelewy24

– przelew zwykły bankowy

– przelew dokonywany na poczcie

 

Dane do przelewu:

78 2530 0008 2016 1067 7102 0001

Marlena Sztamborska

  1. Kazimierza Odnowiciela 21

02-496 Warszawa

 

  1. Oferta handlowa
    Dane i informacje publikowane na stronach Sklepu służą wyłącznie celom informacyjnym i nie stanowią oferty w myśl prawa handlowego.

 

  1. Zwroty, reklamacje i gwarancje

Od 25 grudnia 2014 r. wchodzi w życie Ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta oraz zmianie Kodeksu cywilnego.

Ustawa ta uchyla ustawę z dnia 27 lipca 2003 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (dającą konsumentowi prawo do złożenia reklamacji na podstawie niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową), jednocześnie wprowadzając prawo konsumentów do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego na podstawie rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Od momentu wejścia w życie nowych przepisów, tj. od 25 grudnia 2014 r., wszystkie produkty zakupione od tej daty będą podlegać nowym zasadom reklamacji.


Odstąpienie od umowy:

Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na następujący adres:


marlena@sztamborskakursy.pl

 

W zależności od typu i ustawień monitora, kolory przedstawione na zdjęciach, mogą się różnić od rzeczywistych.

 

Zwroty:

Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Artykuły muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.


Reklamacje:
Gdy zakupiony przez Klienta towar jest niezgodny z umową lub posiada wady należy o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz przygotować reklamowany towar do zwrotu. Produkty odbierane są przez naszego kuriera wyłącznie na terenie Polski. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
Zwroty z tytułu reklamacji muszą być wcześniej uzgodnione ze sprzedawcą drogą mailową lub telefoniczną.


  • W przypadku nieodebrania przesyłki opłaconej z góry (przelew) Klientowi zwracane są pieniądze z pominiętym kosztem dostawy. Na prośbę Klienta Sklep może nadać paczkę do ponownego doręczenia, po uprzednim opłaceniu kosztów ponownej wysyłki.


Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

 

Pytania można kierować na adres marlena@sztamborskakursy.pl.